čtvrtek 30. října 2014

Small creatures in my garden...

Můžete je vidět schovávající se v koruně stromů, šplhající mezi větvemi, žeroucí jehlice nebo prostě hledající úkryt či místo k odpočinku. Mám tyhle malý příšery rád. Podívejte se na některé jejich fotky z mé zahrady.
They are hiden in the crowns of my trees, climbing between branches, eating needles or just looking for some shelter. And you know what, I like them! See these little creatures in my garden in following pictures. 

Tesařík mezi jehlicemi smrku/A sawyer beetle on spruce 
Beruška na konci/A ladybird on the top of dead pine branch
Lumek na jalovci/Rhyssa persuasoria on juniperus

Křižák hlídající tsugu mertensovu/ big spider watching my tsuga mertensiana

Čmelák na kvetoucí lípě/A bumblebee on flowering tilia cordata

Chroust na mé tsuze/ A Cockchafer likes needles of my tsuga mertensiana 

Malý podzimní pavouček/ A little spider in the autumn


A nakonec největší příšera, kterou můžete na mé zahradě potkat/And finally the scariest creature in my garden! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat